شرح وظایف

  1. ثبت و شماره‌گذاری کلیه نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه ها و... صادره و وارده بصورت سازمان یافته و استاندارد
  2. تشکیل و نگهداری پرونده های اداری جاری و راکد و ارائه آن به مراجع ذیصلاح طبق درخواست
  3. تفکیک و توزیع و ارسال نامه‌ها، بخشنامه‌ها و غیره حسب ارجاعات و ضوابط اداری
  4. پیگیری و تعقیب مکاتبات از ستاد دانشگاه و معاونت ها به شبکه  تا حصول نتیجه نهایی با هماهنگی مسئولین و واحدهای مربوطه
  5. حفظ و نگهداری کلیه نامه‌ها، ، بخشنامه ها و سوابق مطابق مقررات و اصول بایگانی
  6. کنترل و نظارت بر عملکرد متصدیان امور دفتری و بایگانی در مجموعه شبکه
  7. بازبینی و کنترل کامل کلیه مدارک و مستندات دریافتی و ارسالی در صورت نیاز
  8. ارائه و دریافت رسید درخصوص مدارک و مستندات دریافتی و ارسالی در صورت نیاز
  9. کنترل و نظارت بر حفظ محرمانگی مدارک، اسناد و اطلاعات طبقه بندی شده در مجموعه شبکه
  10. همکاری و مشارکت در تقویت مکاتبات الکترونیکی و توسعه و تجهیز اتوماسیون اداری در مجموعه شبکه
  11. مدیریت خدمات تکثیر اسناد، مدارک، مکاتبات و گزارشات
  12. همکاری و هماهنگی درخصوص انجام امور دبیرخانه محرمانه با دفتر حراست
  13. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
 
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید